Типологія
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
В умовах сучасного медійного, зокрема видавничого ринку видавець повинен досконало знати типо-видові особливості сучасного асортименту видань. Типологічні характеристики кожного конкретного видання, ширше – медіа, формують загальну стратегію його підготовки й тактику на всіх етапах його продукування. Від того, на яку функцію виконуватиме видання як медіа, на кого воно розраховано, залежить, в яку матеріальну форму воно буде втілено, яким буде його дизайн. Водночас типологічні характеристики належать до основних споживчих характеристик видавничої продукції, а отже відіграють важливу роль при її позиціюванні на ринку, просуванні – постпродакшну. Тому майбутньому видавцеві потрібні знання про загальні засади бібліотипології, а
головне про типологічні моделі конкретних видів літератури і типів видань, що є актуальними на поточний момент, з урахуванням динаміки ринкових змін.
Події кафедри
Засідння кафедри (в режимі online)
12:00 — skype ауд.
відкрита лекція старшого викладача кафедри Скібан О. І. з дисципліни "Медіаетика"
11:00 — zoom ауд.
Засідння кафедри (в режимі online)
12:00 — skype ауд.