Українська академія друкарства
  • E-mail: kafedra.zhurnalistyky.pr.uad@gmail.com
  • Телефон: +(380)-32-242-2359

СМК (Сучасні маркетингові комунікації)

worker

Огар,
Емілія Ігорівна

завідувач кафедри,
доктор наук із соціальних комунікацій,
професор
worker

Скібан,
Олена Іванівна

cтарший викладач

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

У сучасному маркетингу одними лише класичними рекламою та піаром досягти стратегічних комунікаційних цілей вже неможливо. Висока динаміка розвитку комунікацій прямої дії, підсилена можливостями мережевих технологій актуалізує інші, часом більш потужні маркетингові комунікації (скажімо, SMM-просування). Тому сьогодні на перший план виходить концепція міксування різних елементів різних комунікацій, що має найбільший – синергетичниий   ефект у досягненні маркетингових цілей. 
Для її планування і реалізації треба володіти знаннями щодо основних характеристик використовуваних сьогодні маркетингових комунікацій, їхнього інструментарію, плюсів і мінусів, передумов застосування. Саме на це спрямована ця дисципліна. 

Силабус

Події кафедри

вер
01
Засідання кафедри (в режимі online)

20:00 — zoom ауд.

сер
20
Онлайн-консультація щодо вступу до магістратури на освітньо-наукову та освітньо-професійну програми "Рекламні та ПР-комунікації" https://us04web.zoom.us/j/73003042395?pwd=TVVtQ3ZITUZPelBROGM4Z1FUVUJSdz09

12:00 — zoom ауд.

чер
24
Консультація магістрантів

20:00 — zoom ауд.