Українська академія друкарства
  • E-mail: kafedra.zhurnalistyky.pr.uad@gmail.com
  • Телефон: +(380)-32-242-2359

Реклама та ПР у видавничій справі

worker

Огар,
Емілія Ігорівна

завідувач кафедри,
доктор наук із соціальних комунікацій,
професор

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

Комерційний успіх сучасного видавництва, популярність того чи іншого видавничого бренду, кількісні та якісні параметри аудиторії його прихильників – лояльних споживачів –  сьогодні безпосередньо лежать від вміння видавництва правильно визначити і грамотно реалізовувати маркетингову комунікаційну політику. В її основі – традиційні й новітні (зокрема мережеві) ПР-комунікації та специфічні рекламні активності, інтегровані в єдиний комплекс маркетингових комунікацій. Які з них і чому найкраще підходять для видавничого бізнесу, є найефективнішими на сьогодні для досягнення маркетингових цілей, як вони осучаснюються в добу цифрових технологій? Пропонована дисципліна дає  відповіді на ці  та інші дотичні питання.

Силабус

Події кафедри

чер
24
Консультація магістрантів

20:00 — zoom ауд.

чер
23
Державний іспит (бакалаври)

08:30 — skype ауд.

тра
26
Засідання кафедри зі стейкхолдерами (Крутяков Віталій - засновник НАЖИВО-TV. креативний директор телеканалу НТА; Бравчук Ярина - експерт із зовнішніх звязків ПрАТ "ВФ Україна" TM Vodafone)

09:30 — skype ауд.