СМК (Сучасні маркетингові комунікації)
На даний момент нема загружених файлів дисципліни
У сучасному маркетингу одними лише класичними рекламою та піаром досягти стратегічних комунікаційних цілей вже неможливо. Висока динаміка розвитку комунікацій прямої дії, підсилена можливостями мережевих технологій актуалізує інші, часом більш потужні маркетингові комунікації (скажімо, SMM-просування). Тому сьогодні на перший план виходить концепція міксування різних елементів різних комунікацій, що має найбільший – синергетичниий ефект у досягненні маркетингових цілей.
Для її планування і реалізації треба володіти знаннями щодо основних характеристик використовуваних сьогодні маркетингових комунікацій, їхнього інструментарію, плюсів і мінусів, передумов застосування. Саме на це спрямована ця дисципліна.
Події кафедри
Засідння кафедри (в режимі online)
12:00 — skype ауд.
відкрита лекція старшого викладача кафедри Скібан О. І. з дисципліни "Медіаетика"
11:00 — zoom ауд.
Засідння кафедри (в режимі online)
12:00 — skype ауд.