Українська академія друкарства
  • E-mail: kafedra.zhurnalistyky.pr.uad@gmail.com
  • Телефон: +(380)-32-242-2359

Типологія медіа

worker

Огар,
Емілія Ігорівна

завідувач кафедри,
доктор наук із соціальних комунікацій,
професор

На даний момент нема загружених файлів дисципліни

В умовах сучасного медійного, зокрема видавничого ринку видавець повинен досконало знати типо-видові особливості сучасного асортименту видань. Типологічні характеристики кожного конкретного видання, ширше – медіа, формують загальну стратегію його підготовки й тактику на всіх етапах його продукування. Від того, на яку функцію виконуватиме видання як медіа, на кого воно розраховано, залежить, в яку матеріальну форму воно буде втілено, яким буде його дизайн. Водночас типологічні характеристики належать до основних споживчих характеристик видавничої продукції, а отже відіграють важливу роль при її позиціюванні на ринку, просуванні – постпродакшну. Тому майбутньому видавцеві потрібні знання про загальні засади бібліотипології, а
головне про типологічні моделі конкретних видів літератури і типів видань, що є актуальними на поточний момент, з урахуванням динаміки ринкових змін.

Силабус

Події кафедри

жов
26
Українсько-польська онлайн-конференція «На шляху до Європейського Союзу»

10:00 — zoom ауд.

кві
23
онлайн-зустріч з Юлією Янчар, піар-менеджеркою Фонду Олени Пінчук

13:00 — zoom ауд.

кві
09
онлайн-зустріч з Романом П'янковським, власником рекламного агентства Pro Target&SMM

15:00 — zoom ауд.