Напрями наукових досліджень
Викладачі кафедри продовжують дослідження різних аспектів історії та теорії українського книго- та пресовидання, креативних аспектів рекламної діяльності, започатковані й тривалий час проваджувані на кафедрі видавничої справи та редагування (тепер медіакомунікацій). Із відповідними напрацюваннями й науковими здобутками можна ознайомитися на сайті кафедри медіакомуінкацій.
Водночас відкриття нової кафедри спонукає посилити дослідження в галузі прикладних соціальних комунікацій, зокрема на вивченні соціально-комунікативних і ринкових аспектів сучасного функціонування системи найрізноманітніших медіа – преси, інтернет-платформ, тобто усіх сучасних засобів формування, продукування і оптимізації медіаконтенту.
У планах – дослідження рекламно-промоційної та ПР-комунікації в оновленій науковій перспективі - із врахуванням актуальних зовнішніх та внутрішніх чинників (стійкої тенденції до тісної інтеграції традиційних і новітніх цифрових маркетингових комунікацій, широкого запровадження технологій брендингу, SMM-просування, масштабної медіатизації бізнесу, політики, мас-медіа тощо) як складові загальної комунікаційної політики (стратегії) суб’єкта економічної (політичної, соціальної, культурної) діяльності, його бренд-комунікацій.
Кафедра також планує досліджувати зумовлені концептуальними змінами у дидактичній парадигмі під впливом глобальної діджиталізації сфери медіавиробництва. Активізація різнопланових досліджень, спрямованих на оптимізацію медіаосвітніх програм у фахову підготовку майбутніх медійників на державному рівні визнана в Україні пріоритетною і відповідає міжнародним тенденціям (ініціативи ЮНЕСКО).
Події кафедри
Зустріч із Яриною Капітан, програмною директоркою Радіо Перше і ведуча ТРК Перший Західний
11:00 — zoom ауд.
Українсько-польська онлайн-конференція «На шляху до Європейського Союзу»
10:00 — zoom ауд.
онлайн-зустріч з Юлією Янчар, піар-менеджеркою Фонду Олени Пінчук
13:00 — zoom ауд.