Українська академія друкарства
  • E-mail: kafedra.zhurnalistyky.pr.uad@gmail.com
  • Телефон: +(380)-32-242-2359

Михайлович Ольга Петрівна

worker доцент кафедри,
кандидат наук із соціальних комунікацій

Понеділок

Пара Дисципліна Група Аудиторія
3 Комунікативна логіка Ж-11 309
Комунікативна логіка Ж-11 309
4 - - -
Комунікативна логіка Ж-11 325

Середа

Пара Дисципліна Група Аудиторія
2 Дизайн видань: друковані видання Р-31 410
Дизайн видань: друковані видання Р-31 410
3 Креатив у рекламі та ПР Ркм-51 418 а
Креатив у рекламі та ПР Ркм-51 418 а
4 Практикум з наукової спеціалізації Ркм-51 418 а
Практикум з наукової спеціалізації Ркм-51 418 а

Випускниця Української академії друкарства, диплом із відзнакою за спеціальністю «Видавнича справа та редагування», кваліфікація редактора наукової, технічної та інформаційної літератури.

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій «Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності», спеціальність «Прикладні соціально-комунікаційні технології», Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2015 р.).

Викладацькою діяльністю займається з 2001 року (Львівський поліграфічний коледж Української академії друкарства). З 2004 року – на кафедрі видавничої справи та редагування УАД, згодом кафедрі медіакомунікацій. Із 2019 року – на кафедрі ПР та журналістики.

Основний напрям наукових досліджень – соціо- та психолінгвістика рекламного тексту, дизайн рекламних повідомлень. У доробку – 25 публікацій, більшість із яких присвячена темі конотативних можливостей термінологічної лексики у рекламних текстах.

Професійний вишкіл:

учасниця навчальних тренінгів, курсів та семінарів: «Стандарти соціальної журналістики у галузі прав жінок та прав дітей»(у рамках проекту Європейського Союзу «Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний  компонент) (Львів, 2010);«Світові стандарти журналістики» (Фонд Фрідріха Наумана за Свободу в Україні) (Львів, 2011); «Від думки до дії, від дії до серця: долаємо стигму розладів психічного здоров’я: навчальний семінар для журналістів» (Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я Українського католицького університету) (Львів, 2017); «Фактчек як інструмент протидії маніпуляціям та фейкам. Методика впровадження у навчання» (у рамках проекту «Посилення громадського контролю в регіонах України ІІ») (Львів, 2018);«Інфографіка: базовий рівень» (Агенція «Інфографіка.UA») (Львів, 2019).

e-mail: ola_lviv@yahoo.com

Події кафедри

жов
26
Українсько-польська онлайн-конференція «На шляху до Європейського Союзу»

10:00 — zoom ауд.

кві
23
онлайн-зустріч з Юлією Янчар, піар-менеджеркою Фонду Олени Пінчук

13:00 — zoom ауд.

кві
09
онлайн-зустріч з Романом П'янковським, власником рекламного агентства Pro Target&SMM

15:00 — zoom ауд.